duminică, 15 iunie 2014

Allview A5 Quad review

Am vorbit cu cei de la Brasov, adica cu Allview si ei mi-au spus ca la acest model de telefon se poate pune si card micro sd pana la 32gb, asadar ARE SI SLOT PENTRU CARD ; subliniez acest aspect deoarece pe multe site-uri nu este specificat acest lucru.

Verifica pret si disponibilitate stoc

Performante:

Dispune de un processor de unitate de 1300 GHz Quad Core Cortex A7 si de un processor graphic de tip Mali 400 MP ,cel putin asa mi-au spus ,de un ecran TFT LCD cu 252K si nu 16M dar ei ziceau ca se vede ok ;acum cei pretentiosi cu Super Amoled,Super AMOLED Advanced,Super AMOLED Plus,HD Super AMOLED,HD Super AMOLED Plus sau Full HD Super AMOLED si Gorilla Glass facut de cei de la COrning etc. etc. nu au rost sa comenteze ca nu se compara bineinteles deoarece este diferenta extrem de mare ,dar repet calitatea este ok, mai ales luand in seama raportul calitate pret
         Ruleaza mai mult decat decent aplicatii de browser ,video ,chiar si hd unde este posibil,poti naviga pe net sa asculti muzica sau sa te uiti la un video si sa mai deschizi si mail-ul fara intarzieri fara lag-uri sau application hang-up-uri .
           La jocuri nu ma bag ca eu pe telefon nu ma joc ,telefonul este pentru vorbit, scris mesaje si eventual de verificat un mail sau o tranzactie bancara .Nu este nici macar pentru muzica un telefon ;de vrei asa ceva exista media playere gen Mp3 Si Mp4 care sunt facute doar pt muzica si asa ai si autonomie la ele de te plictisesti de ascultat muzica,iar la jocuri te joci pe pc un xbox sau Play Station.

Conectivitate

Pe parte de wireless se comporta ok chiar si pe o retea securizata cu WPA/WPA2 - Personal versiune WPA -PSK cu AES si filtrare MAC So filtrare Firewall; ruleaza un video hd aproape instant fara sacadari ;eu opresc netul si cand il pornesc gaseste automat reteua si se conecteaza la ea fara niciun fel de problema si incepe deja sa faca androidul actualizarile automat.

Per total este un telefon dual sim standby quad core destul de ok gen buget care in opinia mea permite si unui roman cu o indemnizatie medie sa-i cumpere un telefon intr-un mod cat de cat facilDual Sim Si Dual Standby

Dual Sim Si Dual Standby inseamna ca atunci cand telefonul nu este utilizat ambele simuri sunt active si in momentul cand un sim este utilizat ,celalalt devine inactiv.};deci daca pe Sim 1 te suna o persoana si pe sim 2 primesti un apel in timp ce vorbesti la al doilea apel primit pe SIm 2 cel care te suna va auzi ori ocupat ,ori respinzi ori ca nu esti disponibil si sa revii mai tarziu.

Ecran destul de ok cu o rezolutie 800x400 px diagonala de 4.3 - ~11cm care raspunde bine la comezi

Redare video la 1080 p desi la rezolutia asta nu prea poti sa-ti dai seama numai daca esti carcotas si vrei sa te afli in vorba

Sunet:Se aude destul de bine in convorbiri dar era loc si mai bine;

Sistem de operare Android 4.2.2 Jelly Bean

Contra: Memorie RAM doar 512 iar din 4 Gb de memorie Flash stocare ai liber 1.75 - 2.2GB

Baterie doar de 1700,la care daca dezactivezi Wi Fi si sa il tii pe noptiera te tine o saptamana lejer.dar daca lasi Wi FI pornit vb vreo 30 min si intri si pe net de vreo 5ori pe zi ,atunci il descarci lejer

Verifica preturi Allview A5 Quad